4 pijlers voor kwaliteit
Als klant wilt u het goede gevoel overhouden aan uw samenwerking met TTK. Dat kan alleen als alles klopt. Kwaliteit staat dan voorop. Voor TTK is dit kwaliteit van de oplossingen en techniek. Geïnstalleerd door kundige medewerkers. Met kwaliteit van service en nazorg. Om u het goede gevoel te kunnen bezorgen hebben wij 4 Pijlers voor Kwaliteit waar we ons aan committeren.
Razendsnelle service
Het ongemak wanneer u geen gebruik kunt maken van je installaties, is heel vervelend. Niemand wil koud moeten douchen of in een onverwarmd huis zitten. Snelle hulp is dan zeer wenselijk.
- TTK is 24/7 bereikbaar. Bel ons! Geen web formulier, we zijn er gewoon.
- Wij streven binnen 24 uur naar een oplossing. We zijn dan ter plaatse voor een oplossing of een noodvoorziening.
- Hierover maken we samen duidelijke afspraken. Met een abonnement zit u altijd goed.
Accurate uitvoering
Wij gaan altijd voor "first time right". We doen wat we moeten doen: kundig, efficiënt en zonder poespas. U ondervindt van onze aanwezigheid weinig last.
We informeren u tijdig en vooraf met een heldere planning. Zo heeft u tijd om voorbereidingen te treffen. Onze tijd op lokatie wordt daarmee korter en we hoeven niet terug te komen. Dàt is nou win-win.
Optimale prijs/kwaliteit
Kwaliteit en prijs hangen samen. Het "beste" gaat niet samen met het "goedkoopste". Dus kijken we eerst naar uw behoeften. Die bepalen de oplossing en de kwaliteit die u nodig heeft. Wij garanderen daarvoor een passende, scherpe prijs.
Dit geldt ook voor onze dienstverlening. Wij werken alleen met gemotiveerde mensen, met een goede opleiding, goede certificaten en ondersteund door goede VCA-processen. Daar hoort een passend tarief bij. Dan krijgt u kundige en ervaren engineers. Bovendien worden wij direct ondersteund door gerenommeerde fabrikanten.
Afspraak is afspraak
Een mooie kreet, maar wie maakt deze tegenwoordig nog echt waar? En wat als een afspraak een keer geen afspraak blijkt te zijn? Het zal vast ook bij TTK wel eens mislopen. Waar gewerkt wordt.... Dat lossen we dan wel proactief op.
We maken vooraf heldere afspraken en een duidelijke planning. Verwachten we voorbereidingen van uw kant, dan geven we dat tijdig aan. Zo werkt "afspraak is afspraak" naar twee kanten en plukken we er allebei de vruchten van.