Onderhoud
Service is het belangrijkste beoordelingspunt voor klanten. TTK heeft hiermee een uitstekende naam opgebouwd.
TTK investeert er dan ook voortdurend in. We willen u namelijk heel lang als klant behouden.
Voor wie?
In principe kan iedereen met TTK een service abonnement afsluiten. We richten ons op groot Zuid-Holland, maar ook landelijk opererende organisaties bedienen we al jaren.
U kiest voor TTK:
- Als u heldere afspraken zonder open eindjes wilt;
- Als u zeker wilt zijn van altijd een ervaren en kundige monteur;
- Als u heldere garantie op het uitgevoerde werk belangrijk vindt;
- Als u het gevoel wilt hebben ècht klant te zijn.
Klanten beoordelen ons met een 9,3. We zijn trots op het groeiend aantal particuliere en zakelijke gebruikers dat jaar in jaar uit op TTK vertrouwt.
Elk systeem?
Nemen we elk systeem in onderhoud? Dat nou ook weer niet. We doen in veel gevallen een nul-meting, brengen de conditie in kaart en kijken naar verkrijgbaarheid van reserve onderdelen. Immers, wat we afspreken, willen we ook waar kunnen maken.
Het kan voorkomen dat we uw toestellen niet in een regulier service abonnement kunnen opnemen. Dan maken we apart afspraken over een inspanningsverplichting.
Duidelijke Service-abonnementen
TTK houdt niet van moeilijke abonnementen met kleine lettertjes. We willen dat uw systemen goed werken. Daar vragen we een redelijke vergoeding voor. Daarom hebben we 2 duidelijke varianten: Onderhoud A of Onderhoud B.
De belangrijkste kenmerken kort naast elkaar
ONDERHOUD A:
"Onderhoud INCLUSIEF Service"
- Uitsluitend voor ketels jonger dan 10 jaar;
- Jaarlijkse inspectie en onderhoud aan uw toestel;
- Inclusief tussentijdse storingen;
- Exclusief gebruikte onderdelen;
- Geen voorrijkosten of arbeidsloon bij tussentijdse reparaties.
Met deze vorm kiest u voor maximale ontzorging.
ONDERHOUD B:
"Onderhoud EXCLUSIEF Service"
- Voor ketels van alle leeftijden;
- Jaarlijkse inspectie en onderhoud aan uw toestel;
- Inclusief tussentijdse storingen;
- Exclusief gebruikte onderdelen;
- Alleen voorrijkosten of arbeidsloon bij tussentijdse reparaties.
Een economische keuze wanneer u weinig storingen verwacht.